49824 Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
4
Holdliste
Tilmeldingsfrist: 05/01/2026 17 ledige pladser 03/03/2026 - 05/03/2026
Tilmeldingsfrist: 13/02/2026 18 ledige pladser 20/04/2026 - 22/04/2026
Tilmeldingsfrist: 07/04/2026 18 ledige pladser 09/11/2026 - 11/11/2026
Tilmeldingsfrist: 26/10/2026 18 ledige pladser
Kursusinformation
Kursussted:
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Deltagerpris:
654 DKK
Pris udenfor AMU-målgruppe:
2288 DKK
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Skolefagkode: 49824
Timer pr dag: 7.4
Deltager pris: 654,00 DKK
Pris for ledige: 2.288,00 DKK
Pris uden for AMU-målgruppe: 2.288,00 DKK
Målgruppe:
Formål:
Indhold:
Kort
Tilmelding
Yderligere information
Timer pr dag
7.4
Udervisningsform
Dagundervisning
UndervisningsTid
08:05 -15:29
Varighed
3 dage
Beskrivelse
Dette 3 dages kursus i kommunikation, service og turisme- udvikler dine kompetencer indenfor gæsteoplevelser og servicehåndtering. Du vil lære effektive kommunikations-teknikker, konflikthåndtering, og hvordan du skaber positive møder med gæster og kunder gennem personlig kommunikation. Kurset kombinerer teoretisk viden med praktiske redskaber til at forbedre den samlede serviceoplevelse og styrke din evne til at håndtere både udfordrende og vel-fungerende servicerelationer.
Lokation kan eventuelt flyttes til EUC Nord Frederikshavn
Hvor:
EUC Nord
Hestkærvej 30
9800 Hjørring
Min. deltagere: 14
Max. deltagere: 18
